admin admin .

admin

فروش لوله اتصالات

لوله و اتصالات نقش مهمی در صنایع مختلف به خصوص ساخت و ساز ایفا می کنند. به همین علت به عنوان یک اصل پایه در پروژه های ساختمانی و صنعتی به کار می روند. کاربردهای فراوان لوله و اتصالات باعث شده تا هر روز بر تنوع این محصولات افزوده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۴:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

از کجا بفهمیم زخم عفونت کرده یا نه؟

عدم مراقبت صحیح از پوست آسیب دیده باعث نفوذ باکتری ها و میکروب ها به آن شده و زخم عفونی می شود و باید عفونی شدن زخم را تشخیص داده و تا قبل از اینکه عفونت در بدن پخش شود به سرعت درمان شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۴:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان خشکی لب

خشکی لب یکی از مشکلاتی است که خیلی از خانم‌ها را مخصوصا در این ایام سال که هوا رو به سردی می‌رود، آزار می‌دهد.در این مطلب راهکارهای جالبی برای رفع این مشکل برایتان داریم . شروع پاییز برای خیلی از ما، مخصوصا بچه‌ها با خشکی پوست لب‌ها همراه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دمنوش میوه ای

فروش دمنوش میوه ای ، برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لاغری شکم با خوراکی‌ها

بعضی از خوراکی‌ها (مثل سبزیجات و میوه‌ها) فیبر و آب زیادی دارند. بعد از مصرف این میوه‌ها مدت زمان طولانی‌تری را سیر می‌مانید. بعضی از خوراکی‌ها مانند فلفل و دارچین نیز خاصیت چربی سوزی دارند. یعنی  سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند. البته تاثیر چربی سوزی این خوراکی‌ها آنقدر بالا نیست که به تنهایی باعث لاغری شکم بشوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه ام وی ام

تعمیرگاه ام وی ام ، خدمات متنوعی را به صاحبان انواع خودرو ام وی ام ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به خدمات تعمیری، نظارتی، فنی و مهندسی اشاره کرد. مشاوره و عیب یابی، رفع ایرادات برقی و الکتریکی،


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۵:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص عالی خاکشیر برای همه کس از نظر طب سنتی

خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۰:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موقع سرگیجه چی بخوریم

موقع سرگیجه چی بخوریم ، سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۵۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

گرده گل در بارداری

دوران طلایی بارداری برای مادر و جنین پر از فرازونشیب‌های متعدد هست. اگه این دوره با کمی ‌درایت و هوشمندی همراه باشه، ختم به خیر می‌شه و مادر و فرزند با سلامتی کامل به وضع حمل و زمان زایمان می‌رسن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)