admin admin .

admin

لاغری شکم با خوراکی‌ها

لاغری شکم با جودوسر


جو دوسر یکی از خوراکی‌های فوق العاده برای بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن است. اگر جو دو سر را در وعده صبحانه مصرف کنید تا موقع ناهار انرژی کافی خواهید داشت و دیگر سراغ غذاهای ناسالم نخواهید رفت.


لاغری شکم با بادام


بادام منبع پروتئین است و در عین حال جلوی گرسنگی را می‌گیرد. بادام چربی‌های سالم دارد که به سرعت سیرتان می‌کند و باعث کاهش وزن می‌شود.


لاغری شکم با کاهو


کاهو مملو از فیبر و آب است و مصرف آن باعث پر شدن معده و احساس سیری می‌شود. وقتی احساس سیری می‌کنید، مشخص است که کمتر سراغ هله هوله و غذاهای ناسالم خواهید رفت؛ در نتیجه وزن‌تان پایین می‌آید و چربی‌های شکمی نیز آب می‌شوند.


لاغری شکم با لوبیا


لوبیا نیز جزء آن دسته خوراکی‌هایی است که فیبر و پروتئین بالایی دارد و باعث می شود برای مدت طولانی‌تری سیر باشید. لاغری شکم با سرکه سیب


سرکه سیب آنزیم‌های چربی سوزی را تحریک و قند خون را تنظیم می‌کند. مصرف سرکه سیب  کمک می‌کند که احساس گرسنگی کمتری داشته باشید.

لاغری شکم با دارچین


دارچین طبع گرمی دارد و سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. وقتی سوخت و ساز بدن بالا برود، مسلما وزن‌تان پایین‌تر می‌آید. می‌توانید از دارچین به عنوان چاشنی برای طعم دار کردن غذاها استفاده کنید.


لاغری شکم با آب


شاید عجیب باشد که آب چطور می‌تواند به لاغری شکم کمک کند. آب سرعت سوخت و ساز را بالا می‌برد و بدن را سم زدایی می‌کند؛ بنابراین اشتها را کاهش می‌دهد. برای اینکه تاثیر آب روی چربی‌های شکم و لاغری را زیاد کنید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:


۲ ساعت قبل از غذا آب بخورید. این کار باعث می‌شود در هر وعده ۷۵ کالری کمتر مصرف کنید. اگر هر روز این کار را انجام دهید سالی ۲۷۰۰ کالری کمتر مصرف خواهید کرد.


آب طعم دار مصرف کنید. می‌توانید یک تکه لیمو، نعناع یا نارنج به آب اضافه کنید تا هم میل‌تان به آب بیشتر شود و هم سوخت و ساز بدن‌تان بالا برود.


آب خنک بنوشید. آب خنک سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد. چون بدن برای گرم کردن این آب کالری بیشتری می‌سوزاند. نوشیدنی‌های خود را تغییر دهید. به جای نوشابه‌های گازدار از آب و به جای قهوه شیرین شده با خامه و شکر از قهوه تلخ استفاده کنید.


چای سبز بنوشید. چای سبز نوعی آنتی اکسیدان دارد که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و باعث چربی سوزی می‌شود.


الکل مصرف نکنید. الکل سطح استروژن بدن را بالا می‌برد و چربی‌ها را در ناحیه شکم جمع می‌کند.


لاغری شکم با زردچوبه


زردچوبه یک آچار فرانسه‌ی به تمام معناست. از کاهش التهاب بدن تا افزایش سرعت سوخت و ساز چربی‌ها و پیشگیری از بیماری‌های قلبی، همه و همه از خواص همین ادویه‌ی زرد رنگ است.

منبع : https://kermany.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)