admin admin .

admin

دلایل رشد موهای زائد

مصرف داروهای هورمونی (برخی داروهای ضدبارداری ، استروئیدها)، مشکلات هورمونی (تنبلی تخمدان )، برخی جراحی ها(پیوند پوست، هیسترکتومی و …) رشد می کنند. ممکن است رشد این موها ناشی از بروز یک مشکل یا بیماری در بدن باشد. در چنین مواردی باید ابتدا نوع و دلیل بیماری تشخیص داده شود و اقدام به درمان نمود. به طور کلی رشد موهای زائد به هر دلیلی که باشد، برای افراد خوشایند نیست.

نور لیزر چیست؟
یک نور بسیار متمرکز است که توسط دستگاه به موهای زائد تابانده می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و بر اثر حرارت بالای آن از بین می روند.

عملکرد لیزر موهای زائد
نوری که به موهای زائد تابانده می شود، باعث از بین رفتن فولیکول مو می گردد. تک تک موهای بدن، یک چرخه ی رشد و استراحت دارند. بیشتر این موها در یک زمان معین در فاز استراحت قرار می گیرند و تعداد کمی هم در فاز رشد هستند. اشعه لیزر بر روی موهایی که در فاز استراحت می باشند، تاثیری ندارد. مراکز لیزر با توجه به این مسئله، جلسات لیزر را در فواصل زمانی مشخص برنامه ریزی می کنند. در هر جلسه، تعدادی از فولیکول های فعال مو از بین می روند. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا همه موهای زائد نابود شوند. افراد می توانند با استفاده از لیزر، موهای زائد خود را از بین ببرند و از رویش دوباره آنها جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است که پرتو لیزر، آسیبی به سایر بافت های بدن نمی رساند

بهترین مرکز لیزر در کرج
بهترین مرکز لیزر کرج محلی است که خدمات متنوعی در زمینه لیزر به عزیزان ارائه می دهد. از ویژگی های این مرکز می توان به داشتن مجوز، ارتباط دائمی و موثر با مشتریان و پاسخگوئی سریع اشاره کرد. بهترین مرکز لیزر در کرج برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند. اپراتورهای این مرکز در کار خود خبره هستند و خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه می دهند. محیط مرکز، آرام است و اصول بهداشتی در آن رعایت می شود. پزشکان با تجربه مرکز همواره آماده پاسخ گویی به سوالات مراجعین می باشند و زمان کافی را برای رفع ابهامات آنها صرف می کنند. مهم ترین هدف بهترین مرکز لیزر در کرج، جلب رضایت عزیزان می باشد. در این راستا، تلاش می کند تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. در این مرکز، برای زمان وشخصیت افراد، احترام قائل هستند و کلیه پرسنل رفتار خوبی با یکدیگر و مراجعین دارند. بهترین مرکز لیزر کرج برای خدمات خود، قیمت های مناسبی در نظر گرفته است و در جهت افزایش کیفیت خدمات خود تلاش می کند

هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج
هزینه خدمات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند وسعت منطقه، حجم و ضخامت موها، نوع دستگاه، محل انجام لیزر، دستمزد اپراتور، کیفیت خدمات، تعداد و مدت زمان هر جلسه و … بر روی هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج تاثیر می گذارند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)