admin admin .

admin

فروش لوله اتصالات

کاربرد انواع لوله ها

لوله چدنی
از این لوله ها برای انتقال آب و فاضلاب با فشار پایین استفاده می کنند.

لوله
لوله های سربی
از این نوع لوله ها بیشتر در سیستم های فاضلاب، هواکش ها، تولید یا بازیافت مواد شیمیایی و … استفاده می شوند.

لوله
لوله های سیمانی
در سیستم آب و فاضلاب از این لوله ها استفاده می شود.

لوله
لوله های سفالی
معمولا از این لوله ها در مجاری فاضلاب که در زیر زمین هستند، استفاده می شود.

لوله
لوله های فولادی
لوله های فولادی : از این لوله ها در تهیه مطبوع، تاسیسات حرارت مرکزی، انتقال نفت و روغن با فشار پایین استفاده می شود. لوله های فولادی گالوانیزه هم برای آبرسانی ساختمان ها به کار می روند. به طور کلی جنس این لوله ها از ST37، ST33 و ASTM A53 است.

لوله
لوله های مسی
می توان در سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب، سوخت رسانی و روغن موتور، دستگاه های تهویه و … از لوله های مسی استفاده کرد. این لوله ها قیمت بالایی دارند. به همین علت کمتر در لوله کشی آب و فاضلاب به کار می روند. لوله های مسی به خوبی می توانند حرارت را در مبدل های حرارتی انتقال دهند. این عامل باعث شده تا در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

لوله
لوله های پلاستیکی
با استفاده از این لوله ها می توان آب، فاضلاب، مواد شیمیایی و گاز (با فشار کم) را منتقل نمود. مزایای بالای این لوله ها باعث می شوند تا در موارد مختلف به کار روند. از جمله این مزایا می توان به قیمت پایین، مقاومت در برابر خوردگی، وزن کم، جابه جایی آسان، تعمیر آسان و … اشاره کرد.


لوله های آلومینیومی
این لوله ها در موتور هواپیما، واحدهای صنایع شیمیایی، محیط کارخانه و … کاربرد دارد. وزن سبک این لوله ها باعث شده تا برای سوخت رسانی و انتقال روغن در موتور هواپیما به کار می رود.

لوله
لوله سیاه
یکی از انواع لوله های فولادی است که هیچ پوششی ندارد. از این لوله ها در سیستم گازرسانی منازل، سیستم شوفاژ و … استفاده می شود. به همین دلیل با نام لوله های گازی و شوفاژی هم شناخته می شوند. در صورت گالوانیزه کردن لوله سیاه می توان از آن در سیستم های لوله کشی آب هم استفاده کرد. معمولا این لوله ها دارای مقاومت خمشی، پیچشی و تحمل فشار بالایی هستند.

– لوله درزدار : در سطح این لوله ها، درز جوش وجود دارد. لوله های درزدار برای انتقال مایعات، ساخت مصنوعات، پروفیل های قوطی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

– لوله بدون درز (مانیسمان) : نام دیگر این لوله ها، سیملس است. سطح لوله های مانیسمان، صاف و یکنواخت می باشد و هیچ گونه درزی در آن وجود ندارد. این امر، مهم ترین تفاوت لوله های مانیسمان و لوله های درزدار است. مقاومت بالای لوله های سیملس به همین دلیل می باشد

لوله گالوانیزه
زمانی که لوله های فولادی سیاه را به وسیله لایه ای روی پوشش می دهند، تبدیل به لوله گالوانیزه می شوند. این لایه باعث می شود تا لوله در مقابل عوامل خورنده مقاومت کند. این لوله ها را در سیستم آب سرد و گرم بهداشتی به کار می روند. نکته مهم در مورد لوله های گالوانیزه این است که نباید برای اتصال این لوله ها از جوشکاری استفاده کرد. این لوله ها در بازار با نام لوله آهنی سفید هم شناخته می شوند. باید توجه داشت که لوله های فولادی گالوانیزه با نوع آهنی متفاوت هستند.

– لوله فولادی گالوانیزه : از جنس فولاد نرم هستند. این لوله ها بیشتر برای تهویه به کار می روند. در زمان ساخت لوله های گالوانیزه فولادی، ابتدا ورقه ها را از داخل قالب عبور می دهند. این فرایند تحت فشار صورت می گیرد. سپس لبه های ورقه را به هم جوش می دهند. در انتها هم برای افزایش مقاومت لوله در برابر مواد خورنده، سطح آن را با روی مذاب می پوشانند. با این کار لوله ها، گالوانیزه می شوند. مقاومت لوله فولادی گالوانیزه در برابر اسیدها نسبت به نوع آهنی کمتر است. همه اسیدهایی که باعث خوردگی چدن می شوند، این لوله ها را خراب می کنند.

– لوله آهنی گالوانیزه : با استفاده از آهن سفید نورد تولید می شوند. پس از جوش دادن محل درز لوله، آن را گالوانیزه می کنند. به دلیل وجود درز، به آنها لوله با درز هم می گویند. رنگ تیره و خاکستری این لوله ها، فاکتوری برای شناسایی آن محسوب می شود. لوله آهنی گالوانیزه در انواع سبک و متوسط وجود دارد.
فروش لوله و اتصالات
محصولاتی که توسط مجموعه ی ماهان صنعت به بازار عرضه می شوند از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. این شرکت، فروش لوله اتصالات ، قیمت خود را به صورت رقابتی تعیین می نماید. کیفیت بالای محصولات ما باعث شده تا در بورس لوله و اتصالات نیاز ارائه شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۴:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)