admin admin .

admin

تعمیرگاه ام جی

 برای بهره مندی از خدمات مختلفی مانند سرویس دوره ای، تعمیر یا تعویض گیربکس، مشکلات مربوط به موتور و سیستم برق خودرو، عیب یابی، تعمیرات تخصصی، جلوبندی و ... به تعمیرگاه ام جی مراجعه کنند. در ادامه می خواهیم شما را با تعمیرگاه ام جی بیشتر آشنا کنیم.


تعمیرگاه ام جی
تعمیرگاه ام جی ، خدمات خود را با کیفیت و قیمت مناسبی به مشتریان عزیز ارائه می دهد. ام جی یکی از برندهای معروف اروپایی است. این شرکت تلاش کرده تا با طراحی های بدیع خود، محصولاتی جوان پسند راهی بازار کند. از سیسیل کیمبر به عنوان تاریخ ساز افتخارات mg یاد می شود. علاقه او به طراحی خودروهای اسپرت باعث شد تا mg از یک تولید کننده خودرو کوچک به یک تولید کننده پیشرو در زمینه تولید خودروهای اسپرت تبدیل شود. دلیل شهرت شرکت ام جی، خودروهای روباز و دو سرنشینه آن می باشد. از محصولات دیگر این شرکت می توان به خودروهای سدان و کوپه اشاره کرد. در حال حاضر انواع مختلفی از خودروهای ام جی در بازار ایران وجود دارند. از جمله آنها می توان به ام جی 550، mg 350، MG G6، ام جی 3 (MG3)، ام جی 360، ام جی 6، ام جی جی تی (MG GT) و ام جی RX5 اشاره کرد. این خودروها هم ممکن است دچار ایرادات مختلفی شوند. در این صورت با استفاده از خدمات تعمیرگاه mg می توان به سادگی ایرادات آن را برطرف نمود. از مشکلات خودرو ام جی می توان به روشن شدن چراغ چک، جوش آوردن خودرو، استارت نخوردن خودرو، لرزش فرمان، افزایش مصرف سوخت، خوابیدن باتری، نشتی رادیاتور، نقص دینام و پاره شدن تسمه تایم اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با هر یک از این مشکلات اصلا نگران نباشید و با شماره های تعمیرگاه ام جی تماس بگیرید. شماره های درج شده در این آگهی متعلق به تعمیرگاه ام جی می باشند.

بهترین تعمیرگاه ام جی
بهترین تعمیرگاه ام جی ، در زمان سرویس خودرو به بررسی تمام قطعات می پردازد. یکی از مهم ترین قسمت های هر خودرو گیربکس آن است که نقش مهمی در انتقال نیرو ایفا می کند. صدمه دیدن گیربکس باعث کاهش عمر مفید خودرو می شود. بهترین تعمیرگاه mg به صاحبان این خودروها توصیه می کند تا با تعویض به موقع روغن فیلتر و انجام سایر سرویس های گیربکس موجب افزایش عمر قطعات گیربکس شوند. تعمیرکاران بهترین تعمیرگاه ام جی برای بهتر شدن عملکرد گیربکس، افزایش عمر مفید قطعات آن، کاهش درجه حرارت گیربکس و جلوگیری از تولید سر و صدا در گیربکس اقدام به تعویض روغن گیربکس می کنند. در صورتی که متوجه ایرادی در گیربکس خودرو ام جی خود شدید با بهترین تعمیرگاه ام جی تماس بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی ام جی
تعمیرگاه تخصصی ام جی ، ایرادات مربوط به ECU خودرو ام جی را نیز برطرف می کند. این ایرادات به صورت مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری هستند. تقریبا 80% ایرادات ECU شامل ایرادات نرم افزاری می شوند. در حالی که مشکلات سخت افزاری به ندرت ایجاد می شوند. ECU، واحد کنترل الکترونیک است که وضعیت و شرایط خودرو را تحلیل می کند. سپس پاسخ لازم را به خروجی های مختلف ارائه می دهد. برخی از معروف ترین برندهای سازندگان ای سی یو در جهان شامل FORD، DELCO، BOSCH، SIEMENS و غیر مجاز می باشدEM می شوند. تعمیرگاه تخصصی mg با بهره گیری از تعمیرکاران ماهر و با تجربه قادر است تا مشکلات ای سی یو خودرو ام جی را در مدت کوتاهی رفع نماید. در صورتی که ECU خودرو شما دچار ایراد شد با تعمیرگاه تخصصی ام جی تماس بگیرید.

مکانیک ام جی
مکانیک ام جی ، با استفاده از دیاگ زدن می تواند سنسور چرخ هشدار دهنده سیستم ABS را شناسایی کند. این سیستم در هر چرخ خودرو از تعدادی سنسور استفاده می کند. با این کار می تواند سرعت هر چرخ خودرو را در زمان حرکت برآورد نماید. در مواقعی که سیگنال غیر طبیعی از سنسورها دریافت شود، چراغ ABS روشن می شود. این مشکل به دلایل مختلفی مانند کاهش روغن ترمز، جابه جایی سوکت های متصل به سنسورها، سوختن فیوز، مشکل در پمپ ABS، عدم کارکرد صحیح یکی از سنسورها یا کثیف شدن آن، تغییر اندازه سایز چرخ بدون اعلام در کامپیوتر و ... می تواند رخ دهد. مکانیک ام جی 550 از دارندگان این خودرو می خواهد تا به این علائم توجه داشته باشند. در صورت مشاهده ه یکی از این علائم به تعمیرگاه مراجعه کنند. برای ارتباط با مکانیک ام جی با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۱:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)